رواية أوقعتني في حبها

رواية أوقعتني في حبها الجزء السابع
= ماله لبسي يعني ثم انت عارف الساعه كام اصلا.. الساعه سته الكل نايم لسه محدش خارج البلكونه دلوقتي ومحدش هيشوفني يعني وبعدين هو فين النااس اصلاا مفيش جيران..
-
قصة فتاة رحلت وهي تقول لابوها والله اني مظلومةيوليو 2, 2025
-
زوج يهدي زوجته هدية غير متوقعةيوليو 2, 2025
_ فيه ناس رايحه جايه بالعربيات بتاعتهم + لو اللي حصل النهارده اتكرر تاني هتشوفي مني وش تاني يا روز..
= اشطاا هيحصل لإني اصلا نفسي اشوف وشك التاني يمكن يبقا أحلي من داا..
_ لا إله إلا الله مش عايز اتغابي عليكي والله..
= هتتطفح قهوة معاايا..
_ هطفح بس انتي متطفحيش غلط عليكي..
= خلاص يبقا متشربهاش انت كمان..
_ دا ليه إن شاء الله..
= الغلط عليا غلط عليك..
_ انا اشرب انتي متشربيش بتتعب علي فكرة وبتزيد ضربات القلب..
= هو قلبك غير قلبي ما انت كمان متشربهاش..
_ استغفر الله العظيم يارب غوري من وشي يا روز وقولي لدادة تعمل قهوة..
روز ماشية وبتتكلم بهمس “مش عارفه ياربي ايه وش البومه اللي اصطبح بيه دا”
_ بتقولي حاجه يا روز..
= نازلة بقول نااازلة وخرجت م الأوضة وقابلت آسر ف وشها
_ صبااح الجماال علي احلي مرات اخ..
= مكونتش اتجوزتك انت وخلاص عاي الأقل فرفوش مش زي البومه اللي جوا دا..
آسر ضحك بصوت عالي وادم سمعه راح خارج..
= رووز..
_ يخربيتك مينفعش كده مش كل شوية تخضني ايه يا عم انت..
= واقفة مع آسر بتعملي ايه.
_ كنت بصبح عليه بس..
= بتصبحي عليه ااه طب غور يا آسر من وشي وشد روز من ايدها.. ودخل الأوضة..
_ قولتيلي بقا بتصبحي علي آسر..
= علي فكره آسر دا يبقي اخوك اه والله مش حد غريب يعني.
آدم بيقرب منها وتفضل هي ترجع لورا لحد ما تخبط ف الدولاب..
_ آدم ال. البتاع بتفور..
= بتاع ايه..
_ القهوه يا آدم و استني سامعه حد بينادي هتلاقي دادة عايده علشان القهوه..
= اللي ينادي ينادي ايه مش هعرف اصبح على مراتي ولا ايه..
آدم قرب منها وباسها من شفايفها..
وفضلوا ساكتين دقيقتين..
_ انت قليل الادب ولو كررت الحركه دي تاني..
لسه مكملتش الكلمه وكرر نفس الحركه..
= لاا دا انت مصمم تضايقني بقاا..
_ انا مش بضايقك..
= طب وسع كدا بقاا..
_ علي فين إن شاء الله..
= هنزل افطر..
_ وتسيبي جوزك لوحده.
= يعني العفريت هياكلك وبعدين هقعد اعمل ايه يعني..
_ تجيبي ليا لبس علشان افطر واروح الشركه اللي بقالي اسبوع مدخلتهاش..
= طب ممكن اطلب منك طلب..
.
_ اتفضلي..
= ممكن اروح معاك..
_ ماشي يلا جهزي ليا لبس علي زوقك كداا والبسي..
= فوريره..
وفضل يضحك عليها ودخل الحمام وهي جهزت اللبس..
_ آدم..
= ايه زعلانه ليه..
_ مش عندي لبس..
= انا ازاي نسيت حاجه زي كده..
_ مليش فيه بقا انا عايزة اروح..
= طيب خليكي النهارده هنا وبكرا هاخدك معايا علي ما اجبلك لبس..
_ ماشي خلاص..
= زعلانه صح.
_ لا خلاص مش زعلانه..
ونزلوا تحت بس أول ما نزلوا!؟….
روز و آدم نزلوا تحت…
_ بابا!!..
= ايوا يا حبيبة ابوكي تعالي ف حضني وحشتيني.
روز ببكاء ” وحشتك!! مش غريبه الكلمة دي عليك يا.. يا بابا ..
_ حقك عليا يا بنتي والله حقك عليا..
= كدا هنسي اللي عملته..
آدم كان واقف جمبها وبيهديها..
_ روحي سلمي علي أبوكي يا روز..
= أسلم عليه أسلم ع اللي باعني علشان ياخد فلوس..
دا مش أب مستحيل أب يبيع بنته وفضلت تعيط..
آدم خدها ف حضنه ” شششش بس يا حبيبتي ينفع كداا بهدلتي اللبس لياا “..
روز بإبتسامة وبكاء” اطلع غيره + محدش قالك احضني”..
_ والله بقاا كدا..
= كدا ونص + انا طالعه فوق..
طلعت روز و آدم قال لأبوها يمشي ويبقا يجي مرة تانيه وفعلاً مشي بس كان زعلان اوي..
طلع آدم الأوضة ل روز..
_ لسه بتعيطي!!.
=…
_ مش هتردي عليا!؟..
= آدم هو انا وحشه انا استاهل إن بابا يبيعني..
_ لا يا حبيبتي انتي جميلة وقلبك طيب وباباكي غلط بس لازم تسامحيه علشان ف الأول وف الآخر هو أبوكي..
= انت شايف كدا..
_ انتي شايفة غير كدا..
روز سكتت شوية ” لا مش شايفه الا اللي انت قولته”..
= يبقي نعزمه ف البيت عندنا وتقوليله إنك سامحتيه..
_ ماشي يا آدم + إتأخرت ع الشغل..
= ينفع ابن المدير يروح متأخر.
_ تؤ يلا امشي بسرعه..
.
راح آدم الشركه ونرجع ف الجنينه بتاعت القصر اللي قاعدة فيها روز وآسر..
_ يعني انت فاضلك سنه وتتخرج..
= ايوا يعني تشوفيلي عروسة تكون قمر زيك كداا..
روز ضحكت ” عندي كتير”..
_ طيب يلا شوفيلنا واحده بقاا وافتكر حبيبة قلبه ومعذبته..+ آدم علي فكرة بيحبك يا روز..
= مين قالك..
_ بلاحظ غيرته عليكي ونظرة عيونه لما بيبصلك..
= مش عارفة يا آسر…
_ ازيك يا آدم وحشتني مووت..
= بنت عمي الهبله..
_ يووه يعني سافرت برا وغيرت لبسي ولسه بتقول عليا كدا يا آدم..
= نصيبك كدا بقاا جيتي امتي صحيح..
_ من ساعتين..
= طيب ابقي تعالي شوية اتغدي معانا..
_ من غير ما تقول يا حبيبي هااجي..
= طاايب هقفل انا بقا ورايا شغل..
قفل آدم الفون وندي قفلت هي كمان..
_ يااه وأخيراً خلصت دراسة وهنتجوز يا آدم..
الساعه 3:00 وصلت ندي لبيت عمها مهران..
_ ايه دا مين البنت دي..
دادة عايدة = دي مرات آدم بيه يا ندي هانم + اخبارك ايه يا ندي هانم وحشتينا والله..
الخبر وقع علي ندي كالصاعقه..
_ اييييه!!!..مر..مرات آدم…ازاي..مقالش لياا ليه…هو قالي هتجوزك انتي متأكدة يا دادة..
= ايوا ولسه كاتبين كتابهم اول امبارح..
ندي سابت دادة عايدة وطلعت للأوضة اللي كانوا بيوعدوا فيها بعض انهم يفضلوا سوا ويتجوزوا..
فتحت الباب بس لقت حد خارج م الحمام..
_ عاااااااا….وحطت ايدها علي عيونها..
آسر بإحراج ” ندي! انا آسف والله معرفش إنك داخله الأوضة “..
ندي بإحراج وكسوف” انا اللي آسفه بس البس بسرعه ولا اقولك انا هخرج”..
آسر راح قفل الباب..
_ تخرجي فين استني هلبس ولبس بسرعه وهي فتحت عيونها..
= هووووف ايه دا انت بقيت قمر اوي يا آسر..
_ يعني زمان كنت وحش..
= مش قصدي بس بقيت جامد اكتر م الأول.
_ مش اجمد منك يا ندووشتي..
ندي بعد ما افتكرت لما آدم كان بيقولها يا ندوشتي غصب عنها فلتت دمعه منها..
= ايه دا بتعيطي ليه!؟..
_ مفيش يا آسر انا خارجه..
= طب والله ما انتي خارجه الا ما تقوليلي بتعيطي ليه هه..
_ طيب يا آسر اقعد هقولك..
قعدوا هما الإتنين..
= عرفت إن ادم اتجوز..
_ وزعلانه ليه بقاا.
= ما انا بحبه يا آسر وهو كان بيقولي إنه هيتجوزني فين وعوده فين حبه لياا وفضلت تعيط..
آسر اتصد.م اما عرف إنها كانت بتحب آدم حس بكسر ف قلبه..








