زوج بنتى

2

زوج بنتى

 

حاضر يا ست الكل

….رن تلفون عبير

وكان عماد المتصل

إلي اللقاء في البارت الثالث

عبير…. الو اخير الباشا عبرني

عماد …. معلش والله كنت مشغول شويه ولسا صاحي

عبير … ومشغول مع مين يا بيك

عماد … هيكون مع مين يعني في البيت مع ماما عشان تجهيزات العيد ولا انتو مش بتعملو حاجه في العيد

عبير … لا بنعمل يا خويا اهو بنغسل السجاد

عماد … حبيبت قلبي مشغوله في السجاد طاب اسيبك انا

عبير … لا خلاص خليك معايا

…وهنا عفاف خدت التلفون منها ….

عفاف …عامل ايه يا عماد

عماد …تمام يا طنط

عفاف …كل سنه وانت طيب

عماد … وانتي بصحه وسلامه

عفاف … ومامتك عامله ايه

عماد ….بتسلم عليكي وبتقولي هي عفاف زعـ,,ــلانه مننا ولا ايه

عفاف …سلملي عليها وان شاء الله اخلص العيد وجيها عشان وحشاني ويلا روح ارتح خلينا نخلص السجاد ههههه فهمت يا ولا

عماد …حاضر يا ست الكل هسبهالك اهو يلا سلام

عفاف … سلام

عبير …كده هيزعل يا ماما

عفاف …من باليل مش بيرد عليكي اتقلي وبلاش تدلقي عليا اووي

عبير …بس

عفاف …هوس ما تتكلميش ويلا هانت اهي

عبير ..بلاش الكلام ده يل ماما

عفاف …لا يا بت وش كسوف في اخواتك

عبير ….تحت

عفاف …يلا اندهيهم خلينا نخلص

عبير … حاضر

……. العصر اذن والبنات بداو يجهزو عشان يطلعو مع ابوهم وتلفون عفاف رن عماد علي الفون اخدت الفون ودخلت اوـ,,ــضتها ….

صباح …نايمه ليه يا ماما

عفاف ..تعبانه شويه

صباح …يعني مش هتيجي معانا

عفاف …لا روحو انتو وانا هقوم اكمل التنفيـ,,ــض

عبير…فين ماما يا صباح

صباح …تعـ,,ــبانه شويه وبتقول هتكمل التنفيض

عبير… ده وقتو استني هطلعلها

عفاف .. انتو لسا ما طلعتوش

عبير… نطلع ازي من غيرك يا ست الكل

عفاف … لسا قدمنا شغل كتير هحاول اخلصو علي بال

ما تيجو وكمان تعـ,,ــبانه شويه

عبير …تعبانه ايه ده انتي انهارده صغرتي ٢٠ سنه ايه الحلاوه والطعامه دي كلها يا مزه

عفاف …اتلمي يا بت

عبير …اتلم ايه بقا هي في النهارده

عفاف … ههههههه

إلي اللقاء في البارت الرابع

2 من 2التالي
تابع المقال

زر الذهاب إلى الأعلى