رواية أوقعتني في حبها

رواية أوقعتني في حبها الجزء الثالث

مش عارفه اول ما بتيجي السيرة دي بيجيلي مغص ف بطني????????????..

مردتش عليه وطلعت لبست وانا متضايقه ونزلت..

_ يلا ولا هتفضلي باصه ليا كدا كتير..

= و ابصلك علي ايه يعنى.. وخدت بعضي وخرجت براا وركبنا العربيه ومشي..

_ بتحبي أغاني ايه..

= طيور الجنه ..

_ قاعد مع بنت اخويا وانا معرفش..

= لا قاعد مع روز..

_ اللهم طولك يا روح..

= يارب احسن مفيش روح خاالص.

وبعد شوية وصلوا لمكان جميل فيه فساتين..

_ دا لااا انتي اتجننتي..

= ليه ما شكله حلو اهو..

_ والكتف اللي هيبقي باين يبقي حلو..

= الاه وهو كتفي انا ولا كتفك انت..

_ انتي هتبقي مرات مين..

= للأسف يعني هبقي مراتك..

_ وانا مرضاش إن مراتي حد يشوف من جسمها حاجه + هتتعاقبي علي للأسف دي..

وبعد شويه اختاروا فستان محترم ورجعوا البيت وطلب من البيوتي سنتر تيجي القصر..

الساعه 8:00..

_ انا مش عايزة اتجوزه.

= يا حبيبتي والله آدم بيه طيب وهيحبك وانتي هتحبيه..

_ يا دادة مستحيل انا بكرهه مش بطيق اشوفه هحبه ازاي..

= لو رفضتي دلوقتى هتشوفي وش تاني له انتي متعرفيش اما بيبقي متعصب بيبقي عامل ازاي..

دخل آدم عليهم بغضب ” هي مش هترفض علشان لو رفضتي هقتلك “..

_ ابعد عني مش هتجوزك..

آدم قرب منها” هتتجوزيني يعني هتتجوزيني “..

= هقول للمأذون إني مش موافقة..

_ هيكتب الكتاب بردوا..

= آدم ابعد عني انا بكرهك..

فضل يقرب ودادة عايدة خرجت وروز طلعت ع السرير..

_ مش هتعرفي تهــ,,ربي مني يا روز..وبيمسك ايدها راحت واقعه ع الســــــ,,رير وهو جمبها..

_ آدم ابعد عني..

وف ثانيه كان شالها علي ايده ونزل تحت..

_ نزلني يا آدم الكل بيبص عليناا..

= ما يبصوا فيه حد له حاجه عندنا..

ودخل الصالون ونزلها..

_ يلا يا شيخنا اكتب الكتاب..

= حاضر يا آدم بيه..

وبدأ المأذون يكتب الكتاب..

_ موافقه يا روز هانم علي جوازك من آدم بيه مهران..

روز بصت لآدم ونفسها تقول لا مش موافقة..

= موافقة يا بنتي..

وف ثانيه كان فيه ضرب نار ف المكان..

_ استني عندك يا شيخنا..

وخلص البارت وياتري مين الشخص داا!!.

مين اصلا الناس اللي جت وضربت ناا!!.. هنعرف البارت الجاي..+ آسفة ع التأخير وقصر ….. يتبع

الجزء الرابع من هنااااااااااااااااااااا

تابع المقال

زر الذهاب إلى الأعلى